Super sposób reklamy

Nie ma prawdopodobnie zwyczajniejszego, lepszego, tańszego i bardziej uniwersalnego gadżetu reklamowego, jak kalendarz. Bez wątpienia nie chodzi tutaj o te małe kalendarzyki kieszonkowe albo do portfela, tylko o prawdziwe spore kalendarze reklamowe, które można powiesić na ścianie, kalendarze w formie zeszytów na cały rok albo kalendarze do postawienia na biurku. Takie kalendarze są droższe, większe, ale jednocześnie jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne.




Każdy z nas używa przecież kalendarza w takiej, czy innej formie, zatem nie będzie osoby, dla której ten prezent byłby nietrafiony. Wielokrotnie firmy zamawiają setki, a nawet tysiące takich kalendarz i wręczają je wszystkim osobom klientowi, który w czasie przedświątecznym albo noworocznym zrobi zakupy przykładowo za określoną kwotę. Takie kalendarze można także wręczać do w zasadzie każdego zakupu lub na przykład można je dodawać do zakupów zrobionych przez internet albo podarować np kontrahentom, którzy odwiedzają nas w celu podjęcia współpracy, a my chcielibyśmy w jakiś sposób ich do siebie przekonać i z nimi negocjować. Kalendarze trójdzielne w tak zaistniałej okoliczności są fajnym wyjściem, po to są bardzo duże kalendarze, które można powiesić w miejscu reprezentacyjnym na ścianie i tym samym możliwe będzie stale zerkanie na nazwę i logo firmy, która nam taki kalendarz podarowała. Jeżeli już firma myśli rozsądnie, to po pewnym czasie zainwestuje w kalendarze trójdzielne albo inne i przekona się, że takie gadżety w rzeczywistości świetnie sprawdzają się w reklamy firmy. Nie ulega wątpliwości, że to dobry pomysł.
Polecamy: czytaj dalej