Notatniki jako gadżety reklamowe

Sporo firm, organizacji czy urzędów, jak także kandydaci na stanowisko w trakcie kampanii wyborczych chcą jak najlepiej przedstawić się potencjalnym klientom czy wyborcom. To także ciekawa propozycja - a na pewno bardzo oryginalna - na prezent dla gości ślubnych, gdy imprezę Młodej Parze sponsoruje albo zaszczyci znana marka Doskonałą formą promocji jest podarowanie gadżetu charakterystycznego dla danego podmiotu. Świetnym pomysłem jest tu na przykład notes z logo firmy czy urzedu albo z innym charakterystycznym wizerunkiem wybranym przez zlecającego.



Taki firmowy notes może być zaprojektowany w formacie A5 (idealnym nawet do małego plecaka czy torebki) albo też w schemacie A4 (który z łatwością zmieści się w aktówce lub torbie na laptopa). Bardziej ekskluzywną formą zareklamowania się pośród potencjalnych odbiorców są notatniki czy notesy w skórzanej oprawie, które bardzo elegancko prezentują się w trakcie różnego rodzaju zebrań czy innych spotkań wysokiego szczebla. Mogą być dołączane np do materiałów podczas szkoleń. Notatniki reklamowe dla firm są dostępne także w wersji codziennej - mogą być zarówno w twardej jak i miękkiej oprawie, w zależności od grupy odbiorców. Zależy to również od ilości zamawianych towarów co wiąże się z budżetem zleceniodawcy. Im dodatkowo sztuk do sprzedaży i im liczniejsza grupa ewentualnych klientów, tym prostsza bywa metoda , a oprócz tego liczba stron notatnika. Jest to również ważny szczegół w trakcie samego procesu przekazywania takiej formy promocji do grupy targetowej.
Sprawdź tutaj: więcej.